Ramowy plan dnia

KOCHANI RODZICE

TAK WYGLĄDA MÓJ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU

 

RANEK GODZ. 6:30 – 8: 50

    • Przychodzę do przedszkola, rozmawiam z panią i kolegami;
    • Bawię się ulubioną zabawką sam(a) lub z kolegami, gram w różne gry, rysuję lub koloruję obrazki;
    • Słucham bajek czytanych przez panią lub z magnetofonu;
    • Gimnastykuję się w zabawie „na dobry początek dnia”;
    • Przed śniadaniem idę do łazienki;
    • Około 9: 00 – 9: 20 zjadam śniadanie;

 

ZAJĘCIA PRZEDPOŁUDNIOWE godz. 9: 20 – 12: 00

    • Zdobywam nowe umiejętności w trakcie zajęć przeprowadzanych przez nauczycielkę;
    • Poznaję i doskonalę poznane wcześniej zabawy ruchowe;
    • Bawię się w kącikach zainteresowań;
    • Gdy jest ładna pogoda idę z panią i kolegami na spacer lub na plac zabaw;
    • Uczestniczę w teatrzykach, koncertach (okazjonalnie);
    • Przygotowuję się do obiadu;
    • 12: 00 – 12: 45 zjadam obiad;

 

ZAJĘCIA POPOŁUDNIOWE godz. 12: 45 – 17: 00

    • Słucham muzyki relaksacyjnej lub bajek;
    • Bawię się przy stoliku: gra, z panią i dziećmi w różne gry planszowe, układam puzzle, rysuje na dowolne tematy, na dywanie buduję z klocków, bawię się w różne zabawy tematyczne;
    • 14: 00 – 14: 30 zjadam podwieczorek;
    • Śpiewam piosenki, bawię się  kolegami w zabawy ruchowe oraz kącikach zabaw;
    • Bawię się w kącikach zainteresowań;
    • Porządkuję zabawki w Sali, pani mi w tym pomaga.
    • Podczas wszystkich posiłków uczę się kulturalnego jedzenia i zachowania przy stole.
    • W ciągu całego dnia uczę się używać zwrotów: dzień dobry, przepraszam, proszę, dziękuję, do widzenia.
    • Codziennie czekają na mnie uśmiechnięte panie, koledzy i koleżanki.
    • Zawsze mam się, w co i z kim bawić, nigdy się nie nudzę, czasami też rozrabiam.
    • Lubię przychodzić do przedszkola, bo czuję się jak w domu.
    • Śpiewam, tańczę, uczę się języka angielskiego na zajęciach dodatkowych.